Jak przygotować się do detoksu sokowego

Jak przygotować się do detoksu sokowego

Spis treści:

Jak się przygotować do detoksu sokowego?

Przed rozpoczęciem detoksu sokowego

Wskazówki przed detoksem sokowym

Sen i aktywność fizyczna

Co po detoksie sokowym?

Jak się przygotować do detoksu sokowego?

To pytanie zadaje coraz więcej świadomych klientów. Postanowiliśmy stworzyć ten artykuł dla Was, aby każdy mógł się odpowiednio przygotować do detoksu sokowego. Na samym początku gratulujemy podjęcia decyzji o rozpoczęciu diety – to pierwszy krok do zmiany Twojego życia na lepsze i co się z tym wiąże - zdrowsze!

Sięgając po nasz detoks sokowy NUJA zapewne kieruje Tobę chęcią utraty nadprogramowych kilogramów i tkanki tłuszczowej, poprawą samopoczucia, stanu zdrowia, odżywienia czy zwyczajnie zmiany nawyków żywieniowych na zdrowsze i bardziej regularne. Warto wspomnieć, że tworzymy detoksy z myślą o osobach, które chcą dokonać zmiany w swoim życiu i sposobie odżywiania. Zależy nam na tym, żeby detoks był pierwszym krokiem i „motorem napędowym” do nowej i szczuplejszej sylwetki, dobrego zdrowia i świetnego samopoczucia.

W ofercie mamy diety 3-dniowe, które sprawdzą się wśród osób początkujących oraz diety diety 5-cio dniowe, dzięki którym osiągnięte rezultaty będą naprawdę spektakularne. Klienci mogą dokonać wyboru czy wolą soki owocowe czy warzywne – u nas każdy znajdzie coś dla siebie.

Przed rozpoczęciem detoksu sokowego

Przed rozpoczęciem detoksu sokowego w głowie pojawia się wiele pytań, w tym tych dotyczących przygotowania. To bardzo ważne, ponieważ nie każdy wie, że dieta oczyszczająca będzie najskuteczniejsza dopiero wtedy, gdy odpowiednio przestawimy organizm na „właściwe tory” – wystarczy dosłownie kilka dni.

Z doświadczenie swojego oraz naszych klientów z całą pewnością możemy stwierdzić, że organizm, który jest odpowiednio przygotowany do detoksu przechodzi go bez większych problemów, głodu czy bólów głowy, a efekty są bardziej trwałe i spektakularne. To chyba warto wziąć się w garść, prawda? :)

Poza tym, detoks sokowy ze względu na naturalny i nieprzetworzony skład przyczynia się do natychmiastowego uczucia lekkości i odzyskania utraconej energii. Nie musisz martwić się o niedobory, ponieważ dieta dostarcza około 1000 kcal na dobę i cały zestaw cennych składników mineralnych. Wraz ze współpracą z naszym dietetykiem, przygotowaliśmy dla Was kilka cennych rad, które sprawią, że dieta sokowa przyniesie oczekiwane efekty, a Wy będziecie do niej wracać regularnie (i z ogromną przyjemnością!).

Wskazówki przed detoksem sokowym

Aby dobrze się przygotować do diety sokowej należy poświęcić zaledwie 4-5 dni, podczas których:

  • - ograniczysz żywność przetworzoną oraz fast foody,
  • - zrezygnujesz z używek,
  • - wykluczysz alkohol,
  • - zmniejszysz udział mięsa oraz nabiału w swoim jadłospisie,
  • - zrezygnujesz z białego pieczywa na rzecz pełnoziarnistego,
  • - przestaniesz podjadać słodycze oraz słone przekąski.

Mamy też kilka zaleceń, z którymi warto się zaprzyjaźnić - i to nie tylko na okres przygotowania do diety ;-)

1. Po pierwsze – nawodnienie. To w dużej mierze przygotuje organizm do diety płynnej. Absolutne minimum 1,5 l wody mineralnej oraz niesłodzonych herbat i naparów ziołowych.

2. Warto samodzielnie przygotowywać soki lub smoothies i spożywać je jako II śniadanie lub podwieczorek.

3. Szczególnie w okresie jesienno-zimowym, jedz dużo kiszonek. Kiszona kapusta i ogóreczki to prawdziwy skarb, który jest zbawieniem dla jelit.

4. Ograniczenie spożycia mięsa, a szczególnie tego tłustego i czerwonego. Postaw na drób i ryby.

5. Nabiał zastąp roślinnymi zamiennikami.

6. Jedz 5 małych posiłków w regularnych odstępach czasu.

7. Do każdego posiłku spożywaj świeże owoce i warzywa.

8. Nie przesadzaj z solą. Zastąp ją ziołami i ostrymi przyprawami.

9. Wybieraj pełnoziarniste pieczywo, gruboziarniste kasze i makarony z pełnego ziarna.

10. Uwierz w siebie!

Sen i aktywność fizyczna

Nie zapomnij o śnie i aktywności fizycznej. Są to czynniki równie istotne jak dieta. Optymalna ilość snu sprawi, że będziemy wypoczęci, zregenerowani i gotowi do działania. Na nocny wypoczynek najlepiej poświęcić 8 godzin dziennie i wstawać oraz kłaść się spać codziennie o tej samej porze. Pamiętaj, że higiena snu to równie ważny czynnik. Nie przesadzaj z telewizją, telefonem i czytaniem książek. Świetnie sprawdzi się medytacja oraz gorąca kąpiel.

Aktywność fizyczna to zbawienie dla organizmu, które oczyszcza organizm z toksyn, poprawia samopoczucie oraz kondycję. Nie musisz przerzucać ciężarów na siłowni – wystarczy codzienny spacer, jogging czy rozciąganie.

Co po detoksie sokowym?

Dalej odżywiaj się zdrowo i regularnie! Szkoda byłoby zaprzepaścić całą ciężką pracę, którą włożyliście w detoks sokowy NUJA oraz odpowiednie przygotowanie. Jeżeli Twoim celem jest dalsza redukcja to warto zachować ujemny bilans energetyczny. W odpowiednim wyliczeniu Twojego zapotrzebowania na energię może pomóc nasz dietetyk, który z przyjemnością udzieli bezpłatnej konsultacji.

Zachęcamy również do zapoznania się z ofertą naszych gotowych planów żywieniowych oraz indywidualnych jadłospisów połączonych z konsultacją dietetyczną. Oferujemy indywidualne podejście, skomponowanie diety zgodnie z preferencjami i stanem zdrowia. U nas możesz wybrać z ilu posiłków ma składać się dieta oraz jakie produkty mają się w niej znaleźć.

Pamiętajcie aby pić soki regularnie! Zapraszamy do skorzystania z naszych nowych dwóch zestawów: dieta warzywna 3-dniowa i dieta warzywna 5-dniowaNa zdrowie! Zamawiajcie już dziś!

Dodaj komentarz

Wszystkie pola wymagane

Imię:
E-mail: (będzie ukryty)
Treść: