Dieta Karoliny Szostak

Dieta Karoliny Szostak

Spis Treści:

  1. Karolina Szostak metamorfoza
  2. Jak schudła Karolina Szostak?
  3. Jadłospis - czyli co się je na diecie warzywno-owocowej?
  4. Dla kogo przeznaczona jest dieta?
  5. Kto nie powinien stosować diety Karoliny Szostak?
  6. Dieta Karoliny Szostak a efekt jojo
  7. Zalety diety warzywno-owocowej
  8. Czy warto stosować dietę Karoliny Szostak?
  9. Dieta warzywno-owocowa z sokami nuja

Cel?

Stracić na wadze.

Droga do celu? Detoks i dieta.

Ale czy wiecie na czym polega różnica?

I w jaki sposób postępować, żeby osiągnąć zamierzony cel? Zacznijmy od wyjaśnienia, na czym polega detoks. To nic innego jak oczyszczenie organizmu z toksycznych złogów, szkodliwych substancji, zanieczyszczeń, których organizm nie jest w stanie pozbyć się sam.

Potrzebuje narzędzia, które wspomoże go w procesie oczyszczania.Tym narzędziem może być właśnie dieta detoksykacyjna przygotowująca organizm na dietę właściwą oraz zmianę nawyków żywieniowych. To odpowiednio dobrana dieta detoksykacyjna sprawia, że nasze ciało zaczyna proces samoregulacji i usuwania toksycznych złogów.

Dieta Karoliny Szostak, dzięki której popularna dziennikarka straciła ponad 30 zbędnych kilogramów, rozpoczyna się właśnie od detoksu. Punktem wyjścia była dieta dr Dąbrowskiej, o której mówi się, że utrata wagi jest jej efektem ubocznym. Cały zaś proces metamorfozy zasadza się na tym, że ta lecznicza głodówka dostarcza organizmowi niezbędnych enzymów, mikroelementów i witamin, a ten przestawia się na spalanie, oczyszczanie i regenerację. Niska kaloryczność posiłków sprawia, że dochodzi do spalania tkanki tłuszczowej oraz trawienia złogów białkowych.

Karolina Szostak metamorfoza

Dieta warzywno-owocowa, która umożliwiła Karolinie Szostak spektakularną metamorfozę, także inspirowana była zaleceniami dr Dąbrowskiej. Jednak dziennikarka korzystała z coacha żywieniowego, cateringu dietetycznego, trenera personalnego oraz profesjonalnych zabiegów wyszczuplająco-ujędrniających.

Oczyszczanie organizmu było tylko wstępem. Osiągnąwszy spektakularne efekty, Szostak stanęła przed koniecznością stworzenia indywidualnej diety, która podtrzyma efekty oczyszczania. Utrzymanie podaży kalorii na stałym poziomie oraz wysiłek fizyczny zagwarantowały Karolinie Szostak autentyczny sukces bez efektu jo-jo.

Moja spektakularna metamorfoza - Szostak Karolina

Swoimi doświadczeniami dziennikarka podzieliła się w książce "Moja spektakularna metamorfoza", napisanej wspólnie z Martą Kordyl. Publikacja podzielona jest na trzy części: dziennik diety, w którym przeczytamy między innymi o poszukiwaniu diety idealnej; rozmowy z osobistym coachem żywieniowym oraz częścią zawierającą przepisy oraz informacje na temat dań stosowanych zarówno podczas "postu" (czyli detoksu opartego na diecie dr Dąbrowskiej) jak i w późniejszym okresie, gdy staje się przed koniecznością utrzymania efektów tego "postu".

Jak schudła Karolina Szostak?

Karolina Szostak schudła widowiskowo. Jak sama opowiada, już w pierwszym tygodniu ścisłego postu oraz intensywnych treningów straciła na wadze 10 kg. Oczyszczanie organizmu, dieta warzywno-owocowa oraz indywidualnie sformatowany program treningowy zadziałały zgodnie z planem.

Jak jednak wiedzą wszyscy ludzie, którzy mieli kiedykolwiek do czynienia z odchudzaniem, nie sztuka stracić na wadze - sztuka tę nową wagę utrzymać. Efekt jo-jo może zniweczyć cały wysiłek i na dodatek zdemotywować nas w podejmowaniu kolejnych wyzwań. Dlatego w kolejnej książce Karolina Szostak podzieliła się ze swoimi czytelnikami pomysłami na to, jak uniknąć efektu jo-jo.

Mój spektakularny detoks - Szostak Karolina

"Mój spektakularny detoks" to bardzo precyzyjny przepis na to, jak stosując detoks (post) owocowo-warzywny wg dr Dąbrowskiej, schudnąć i utrzymać nowa wagę w ryzach. Aby tak się stało, pisze Szostak, post można przeprowadzić tylko raz w roku (trwa on 42 dni).

Później, raz na trzy miesiące, stosuje się dwutygodniowe „przypominajki”, czyli spożywa się ponownie zalecane przez dr Dąbrowską produkty, żeby organizm zapamiętał, jak na nie reaguje. Dziennikarka sugeruje, że równie skuteczna jest modyfikacja polegająca na tym, że dwutygodniowy detoks powtarzamy co trzy miesiące.

Karolina Szostak

Jadłospis - czyli co się je na diecie warzywno-owocowej?


W ramach diety warzywno-owocowej dozwolone jest spożywanie warzyw i owoców takich jak: marchew, buraki, seler, pietruszka, rzodkiew, kapusta, kalafior, brokuł, cebula, por, czosnek, dynia, kabaczek, ogórki, pomidor, papryka, pomidor, papryka,jabłka, grejpfruty, cytryny i nieduże ilości jagód.

Warzywa i owoce można jeść w wersji surowej, gotowanej i pieczonej, jednak najwartościowsze są w wersji surowej. Urozmaiceniem jadłospisu jest możliwość przygotowania zielonych soków (np. z natki pietruszki, selera naciowego, botwiny, szczawiu, szpinaku, brokułów, sałaty, pszenicy), które oczyszczają, odtruwają, odnawiają krew, ułatwiają trawienie, alkalizują, dostarczają tlenu, energii, witamin i minerałów w najlepiej przyswajalnej postaci.

Sok oczyszczający to doskonała alternatywa dla nieustannego spożywania surowych bądź gotowanych produktów roślinnych.

Dla kogo przeznaczona jest dieta?

Dieta warzywno-owocowa wraz z dietą sokową polecana jest zwłaszcza osobom, które cierpią na takie zaburzenia jak ciągłe zmęczenie, obniżenie sprawności fizycznej, odporności, koncentracji, zły nastrój, problemy ze skórą, nieprzyjemny zapach ciała, wzdęcia i zaparcia, wypadanie włosów, łamliwość paznokci.

Wskazaniami są także Hashimoto (i niektóre inne zaburzenia endokrynologiczne), astma, alergie, migreny oraz problemy skórne. Oczywiście dieta owocowo-warzywna oraz dieta sokowa oczyszczająca to spektakularny detoks prowadzący do równie spektakularnej metamorfozy - dla każdego, kto chce stracić zbędne kilogramy, a potem utrzymać optymalną wagę.

Kto nie powinien stosować diety Karoliny Szostak?

Wśród przeciwwskazań do stosowania diety warzywno-owocowej wymienia się m. in.:

    • - okres przed wejściem w wiek dojrzewania,
    • - okres ciąży i karmienia piersią,
    • - przyjmowanie sterydów i cytostatyków ( Metypred, Metotreksat, Cyldosporyna),
    • - stany po udarze mózgu,
    • - niedoczynność nadnerczy,
    • - dializowanie,
    • - stany po przeszczepach,
    • - zaawansowane nowotwory,
    • - gruźlicę,
    • - nadczynność tarczycy,
    • - cukrzycę typu I.

Dieta Karoliny Szostak a efekt jojo

Karolina Szostak uniknęła efektu jojo i to działa bardzo motywująco. Żeby podtrzymać efekty warzywno-owocowego i sokowego detoksu, trzeba po jego zakończeniu utrzymywać stałą podaż kalorii dostosowaną do naszych indywidualnych potrzeb.

Do jadłospisu można włączyć kasze, ziarna, produkty mleczne, orzechy czy chleb razowy. O sposobach na dietę po detoksie warto poczytać w przywoływanej już książce Karoliny Szostak "Mój spektakularny detoks. Jak uniknąć efektu jo-jo".

Zalety diety warzywno-owocowej

Wszystkie wymienione zalety diety warzywno-owocowej to jeszcze nie cała wiedza o tej popularnej i skutecznej diecie. Warto wspomnieć, że jest ona polecana dla osób zdrowych w celach profilaktycznych oraz dla osób z problemami zdrowotnymi jako uzupełnienie terapii m. in. w nadciśnieniu, miażdżycy, kamicy nerkowej, a także zespole jelita drażliwego.

Dieta warzywno-owocowa stosowana jako detoks (post) przed zmianą jadłospisu pomoże pozbyć się toksyn i przestawi organizm na tzw. odżywanie wewnętrzne, czyli endogenne - zainicjuje proces trawienia złogów białkowych oraz chorych tkanek.

Czy warto stosować dietę Karoliny Szostak?

Jeśli nie znajdujemy się w grupie ryzyka i nie obejmują nas przeciwwskazania, ze wszech miar warto stosować dietę Karoliny Szostak. Skorzystamy wtedy nie tylko z dobrodziejstw postu dr Dąbrowskiej, ale i wykorzystamy wprowadzone przez dziennikarkę modyfikacje i podpowiedzi. Zdając sobie sprawę ile schudła Karolina Szostak i mając na uwadze fakt, że udało jej się zapanować nad efektem jo-jo, stosowanie polecanej przez nią diety wydaje się naprawdę sensowne.

Oczyszczanie sokami możemy sobie nieco ułatwić, korzystając z gotowych preparatów, o których za chwilę słów kilka. Wydaje się, że właśnie teraz, kiedy lato dobiega końca, możemy co dnia serwować sobie w ramach śniadania zielony sok. To nie tylko zastrzyk energii, ale i dotlenienie oraz witaminowo-mineralna bomba dodatkowo ułatwiająca trawienie.

soki nuja


Dieta warzywno-owocowa z sokami nuja

Wróćmy do gotowych soków oczyszczających organizm. Dieta sokowa na bazie soków Nuja to smaczny i zdrowy wstęp detoksykujący do dłuższej diety, a w dalszej kolejności zmiany nawyków żywieniowych skutkujących zmianą jadłospisu.

Dieta sokowa trzydniowa dostępna jest w dwóch wersjach:

 - dieta trzydniowa 5/6 oznacza, że na 6 planowanych posiłków przygotowanie 1 jest w twoich rękach - to idealne rozwiązanie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z detoksem sokowym.
- w wersji 6/6 zalecamy rezygnację z jedzenia. Przez najbliższe 3 dni pij same soki i się oczyszczaj.
- Sok oczyszczający organizm można zastosować także w diecie pięciodniowej - przez 5 dni wypijasz odpowiednio dobrane soki owocowo - warzywne. Kolejność jest ściśle narzucona przez naszego dietetyka. W tym czasie rezygnujesz z konsumpcji jedzenia. Podczas kuracji możesz pić także wodę. 

Dieta Karoliny Szostak okazała się bezpieczna i skuteczna, a co najważniejsze zainspirowała dziennikarkę do wprowadzenia modyfikacji ułatwiających ominięcie efektu jo-jo. Oczyszczanie sokami, których nie przygotowujemy w domu samodzielnie, a nabywamy na Nuja.pl będzie równie skuteczne. Tak jak Karolina Szostak korzystała z pomocy coacha żywieniowego, czy wykwalifikowanego dietetyka, tak my możemy skorzystać z gotowych soków Nuja.


Warto pamiętać, że to właśnie dzięki sokom Nuja Szostak utrzymuje swoją nową figurę.


Nuja czyli Nowa Ja to dieta detoksykacyjna, która całkowicie oczyści jelita i przygotuje nas do właściwego odchudzania i wprowadzenia zdrowych nawyków żywieniowych.

1komentarzy

  • Avatar
    mimi

    Stosowałam, polecam! Marta

    sty 31, 2019

Dodaj komentarz

Wszystkie pola wymagane

Imię:
E-mail: (będzie ukryty)
Treść:

Kategorie