Najważniejsze informacje na temat dostaw 

1. Godziny Dostaw

- Warszawa (DPD)

Zamówienia złożone do 23:59 w niedzielę są dostarczane już w poniedziałek. Zamówienia złożone do niedzieli są dostarczane od wtorku.
Zamówienia w poniedziałek są dostarczane w godzinach od 14:00 do 19:00. Zamówienia od wtorku do piątku są dostarczane od 8:00 do 16:00.

- Katowice, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk (DPD)
Zamówienia od wtorku do piątku są dostarczane od 8:00 do 16:00.

(DHL/GLS) Pozostałe miasta w Polsce są dostarczane od wtorku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.


2. Śledzenie dostaw

Wspomnienia o nudnych dostawach? Zapomnij! Wysyłamy śledzenie kuriera. Zgubiłeś paczkę? Z nami to niemożliwe.
Ważne! W momencie spakowania paczki i przekazaniu jej do kuriera wysyłany jest email z linkiem do śledzenia kuriera.

3. Jednorazowa Dostawa, Jednorazowa Świeżość

Nasze diety sokowe to jedna paczka na całą kurację. Dostarczamy je autami z chłodniami, utrzymującymi temperaturę 2-6°C. Poza Warszawą? Styropianowe pudełka z chłodziwem! Soki są zimne, a Ty masz gwarancję świeżości. Po odebraniu wstaw od razu do lodówki.

4. Jaki jest koszt dostawy?

DPD, DHL - 24,50 pln 
ODBIÓR Z PUNKTU DHL - 17 pln
ODBIÓR Z PUNKTU GLS - 17 pln

5. Czy mogę wybrać dzień dostawy?

Jaki dzień dostawy? Wybór należy do Ciebie! Kliknij, zmień, dostosuj! Dostawy realizujemy w zależności od miejsca dostawy. Warszawa od poniedziałku do piątku. Pozostałe miasta od wtorku do piątku.

6. Czy soki dojadą do mojego miasta?

NUJA nie zna granic! Soki dostarczane są do całej Polski. Nasz kurier robi swoje, a my jesteśmy tam, gdzie Ty! Jeśli pytanie brzmi, czy NUJA dojedzie do Ciebie, odpowiedź jest jedna – zawsze!

Inne ważne informacje na temat dostaw

Po odebraniu paczki przez Klienta i stwierdzeniu niezgodności prosimy o wysłanie informacji na adres kontakt@nuja.pl. Opis niezgodności oraz załączone zdjęcia będą stanowiły podstawy do rozpoczęcia procesu reklamacji. Informacja będzie uznana za skuteczną jeśli zostanie wysłana w dniu dostawy zamówienia.

W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i niewynikających z winy NUJA (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych, itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, NUJA nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi, a Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty ani odszkodowania.

W przypadku kradzieży paczki, która została dostarczona do Klienta, NUJA nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi. Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty lub odszkodowania.
W przypadku, gdy paczka nie zostanie dostarczona do klienta w ustalonym terminie z winy firmy kurierskiej.