Trenuj w domu - Praktyczny trening!

Trenuj w domu - Praktyczny trening!

Teraz każdy z nas powinien zostać w domu i dbać o swoje zdrowie. Nie należy zapominać jednak o regularnych ćwiczeniach i aktywności fizycznej. Ze względu na to, że siłownie są zamknięte – powinniśmy ćwiczyć właśnie w swoim własnym domu! Propozycji ćwiczeń w domowym zaciszu jest mnóstwo. Może zacznijmy od #deski?

Co to jest "deska"?

Deska to niezwykle popularne i znane ćwiczenie. Trenerzy nazywają je również jako #plank. Plank przynosi szybkie i niezwykłe efekty – angażuje wiele partii mięśniowych, od mięśni ramion przez brzuch aż po same nogi. Jeżeli marzysz o pięknie wyrzeźbionym ciele, wcięciu w talii i smukłych udach to ten artykuł jest dla Ciebie.

Jakie korzyści z ćwiczenia "deska"?

Efekty popularnej deski to nie tylko piękne ciało. Oprócz aspektów wizualnych dbamy równocześnie o nasze zdrowie i kondycje. Dobrze i solidnie wykonywana deska wzmacnia mięśnie tułowia i głębokie, które są odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała. Dodatkowo pomaga niwelować bóle pleców. Jeżeli ćwiczymy regularnie to po miesiącu regularnych treningów możemy zauważyć efekty. Ćwiczenie jest niezwykle proste i niepozorne a wzmacnia ciało, wysmukla je oraz rzeźbi. Nasz ideał!

Jak zacząć

Nic prostszego. Wystarczy, że zaczniesz od 2-3 razy w tygodniu, wytrzymując w pozycji od 20-30 sekund. Z każdym kolejnym tygodniem możesz wydłużać czas o około 10 sekund i zwiększać ilość wykonywanych serii. Dzięki temu zabiegowi Twoja tkanka mięśniowa zacznie się rozwijać.

Pamiętaj o diecie!

Pamiętaj, że ćwiczenia to nie wszystko. Efekty będą bardziej widoczne gdy zwiększymy intensywność innych treningów np. aerobów czy interwałów oraz ćwiczeń siłowych (je również możesz wykonywać w domu). Oprócz treningu istotną rolę odgrywa dieta, która powinna zawierać w swoim składzie odpowiedni bilans makroskładników oraz kilokalorii. Nie zapominaj o dobrych źródłach tłuszczu, takich jak: awokado, oliwy, orzechy; białku roślinnym np. ciecierzycy, soi czy fasoli, białku zwierzęcym takim jak białe chude mięso np. drób oraz węglowodanach złożonych, czyli kaszach gruboziarnistych, makaronach razowych, brązowym ryżu czy pieczywie. Pierwsze i najważniejsze miejsce w diecie przypada na warzywa i owoce.

Dodaj komentarz

Wszystkie pola wymagane

Imię:
E-mail: (będzie ukryty)
Treść:

Kategorie